underbara helg

  2011-12-04 / 20:24:13 / Allmänt /

Fredag spanderade jag med fina folk.
Efter skolan var jag och min bästa emilia på campino, käkade lite innan vi skulle träffa Jackob,
för en liten fika. Sedan gick vi och träffade sabina, men då var jag tvungen att gå hem.
sen fick jag besök av Emelie som hade lite tråkigt. Och när jag skulle lägga mig ringer kim och
säger att han är utanför, då var jag lite med han med.
gick och lade mig lite väl sent med tanke på att jag skulle upp 0530 för jag skulle jobba.
Lördag var det jobb och så på förmiddagen, slutade vid 14. Sen åkte jag hem packade lite inför kvällen.
Åkte hem till Emilia där var även Louise och Sabina. Vi tjejer skulle ju så klart supa lite och så.
Vi satt och förtärade lite alkohol, sen blev den en galen förfest där min kompis lyckades bryta foten och så.
sen blev det krogen ändå, gick ju kanske mindre bra.
Söndag vaknade hemma hos emilia som var tvungen att åka till sjukhuset med sin fot. Imorn ska vi iväg och gipsa.
åkte hem och var social med mina föräldrar, vi var på innebandy match så klart.
Lördagsklädslen




söndagsklädslen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious