Helgen i helhet

  2011-02-23 / 00:12:21 / Allmänt /
Fredag var en lung dag. Skola sen träning sen väntade jag på "V" vi hade det super trevlig.
Kollade lite filmer och snackade och det var helt underbart.
Lördag så vilade jag fram till 17 typ. Sen blev det förfest här hemma innan man gick till korgen.
Där jag var med underbara männsikor. Sen bar det av till Tvååker, där jag sov i världens största säng, den var större än mitt rum. Det var lite av en erfarenhet, visste inte vart i sängen jag skulle lägga mig.
Söndag så plockade vi upp två andra bakfulla typer och åkte till stan.
skönt att man inte behövde gå hem från bussen i allfall.
Detta var min helg, den var awesome.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious