nya kläder på g

  2011-09-27 / 01:15:22 / Allmänt /
sitter och längtar efter mina kläder jag beställde igår.
Kommer bli så sjukt kul att få dom, prova dom och liksom bara sitta och titta på dem.
Jag älskar verkligen kläder, så sjukt mysigt.
Och jo, jag tror jag ska fortsätta uppdatera denna bloggen ett tag, tycker designen är snygg, ska dock göras om en dag jag hinner. hihi.
men som sagt ville bara säga att jag snart får nya kläder och att jag nyss fått min lön och nyss fyllt år.
och att jag hade den bästa födelsedag någonsinn.
Jag kollade på Enter Shikari på min födelsedag, jag tog på sångaren och  bassisten, så sjukt jävla grymt.
Ville bara säga det!

Och där är min snygga Enter shikari t-shirt och min grymt snygga shorta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious