blir så irriterad

  2012-04-25 / 19:21:46 / Allmänt /
En sak som irriterar mig mest är fan andra bloggare som ska skriva och vara elaka mot andra, det gäller även andra med. Hatar folk som är elaka mot varandra. Visst jag kanske har sagt någon kommentar då och då fast inget elakt. Det jag menar varför vara elaka mot varandra för att komma längre med bloggen eller göra andra illa. Jag fattar det verkligen inte. Är det kul att göra folk ledsna ?
Jag kan säga att jag vet vad jag snackar om, jag har själv blivit mobbad både över nätet och i verkligheten. Det skadar ens självförtroende och folk mår allmänt dåligt av det. Folk begår även självmord av det. Vill ni verkligen orsaka sådana saker? Visst man kan vara kritisk på en professionell nivå? man kan vara kritisk och sådant, men man behöver ju inte hålla på med personliga påhopp. Jag skulle inte kunna skada någon medvetet i allfall.


Victoria

Hej på dig där! ;) Jag heter Victoria och jag är altså en 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som älskar att blogga!



I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, massvis av Inspiration, svar på stora frågor, kläder av alla de slag, galna frisyrer i alla dess färger, musik,tävlingar,piercingar och tatueringar. Det låter väl bra?

Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 :)



låter jag interesant? Du kanske vill göra ett bloglovin byte?

Kraaam på dig! :)

2012-04-25 @ 19:50:49
URL: http://jinxedv.blogg.se/
Victoria

vad roligt att du tycker sÅ! :D Nuuu gör ja det! :)

2012-04-25 @ 20:01:18
URL: http://jinxedv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious