dagens arbete & BB

  2012-04-08 / 20:23:56 / Allmänt /
Idag har jag och min pojk städat hela lägenheten igen, och det tar ju tid när det spills en jävla massa alkohol runt på golven och mina mattor, inte jätte nice kanske. Men förfesten var såklart awesome och ja det var la det.

Men annars i dag har vi kollar BB och lite sådant, miffot Marcel måste ju ut denna gången, han är så sjukt elak och så jävla dryg att man vill gå in i huset bara för att kräkas på honom typ. Asså han är riktigt jävla dum i huvudet och man behandlar fan inte människor på det sättet. Han har ju inte alla hästar i stallet i allafall. Riktigt jävla efterbliven! Han vill bara in för att bli "känd" den ända som folk kommer minnas i BB är Hanna Widersted, inte bara för att man visste vem hon va redan innan men, man hade kommit i håg henne med, som ett avskum, men ah iallafall. Hon hade iallafall igång huset och hon stog för mycket av allt som hände så jag är fett arg för att hon inte är kvar!
SÅ i dagens BB vill jag att äckel Marcel åker hem!


VEM VILL NI HA UT UR HUSET?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious