gårdagen!

  2012-04-06 / 14:39:07 / Allmänt /
Igår var jag tillsammans med Alex & Emilia, vi gick hem till mig efter skolan och färgade hår och pluggade.
Sedan blev det duschen och käk innan jag och Alex sprang till bio, bokstavligen. Regnade och vi var sjukt sena, hann sedan precis filmen, så det var ganska tajt med tid. vi kollade på American Pie Reunion. Den var sjukt rolig.
Efter vi hade varit på bio gick vi till Sakura Thai där våran kompis Julian jobbar, tänkte ta en öl, eller mitt fall Redbull/vodka. I detta ögonblick slutade Julian sitt pass och han tog en öl med oss, innan jag och Alex springer vidare för att möta mina fulla vänner Emilia, Jennifer och Louise, som var så jävla fulla. Sedan stog vi kö i en halv timme för att komma först in på Oscars något som aldrig hänt innan förutom studentfesterna man knör sig in först. ehe.
Sedan var det massa alkohol och dansande.!


Johanna

lät som gårdagen var kanon :)



Rösta gärna på min bild



https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1



Det skulle göra mig mycket glad! Sprid det gärna vidare till dina vänner!

2012-04-06 @ 14:59:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
joanna-livet med aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en helgems blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-700 unika läsare/dag har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:) vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas får en bra påskhelg:)

2012-04-06 @ 20:41:44
URL: http://domkallarmighannes.com
Thea

Söt blogg du har! (:



Nu kör jag igång en frågestund på min blogg där du kan fråga exakt vad du vill svarar ärligt på allt om det inte är alldeles för privat eller för tramsigt.



Var gärna med i Dagens Sötaste också!

Kraam!

2012-04-07 @ 14:25:19
URL: http://theastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious