Längtar som ett litet barn!

  2012-04-09 / 19:26:11 / Allmänt /
Längtar som ett litet barn, på onsdag åker jag, Alex och Jonathan till Stockholm för att träffa alex mamma.
Där ska jag även på ett lite möte och supa och shoppa, känns kanon faktiskt.

Imorn ska jag packa, min söta mamma ska hjälpa till eller ja hålla mig med sällskap. Något jag lär behöva, annars packar jag la för mycket som vanligt, men man vill ju ha med det bästa och mycket att välja mellan.
men vi får la se hur det blir.
Sedan ska man blogga från tåget, kan nog bli kul.!


e v e l y n a

hej, vi kan göra ett länkbyte :) tidsinställd 16.00imorn? :D

2012-04-09 @ 20:29:49
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious