Löjligt mycket att göra.

  2012-04-28 / 11:21:41 / Allmänt /
Det är inte kul längre. Allt man ska göra. Jag ska ha klart bloggdesign tills slutet av april. Datorbas och SQL prov på onsdag. Två redovisningar torsdag och fredag. Veckan efter ska jag lämna in Psykologi och Naturkunskaps inlämningar, Även Datorkommunikation som ska in och antagligen lite pill på Projektarbetsrapporten vi ska få tillbaka. INTE OKEJ! kan ju säga att jag längtar efter studenten nu !

Men på Måndag blir det bada och basta och Fångarna på Gården på Ästad Gård. Ska bli löjligt skönt.


Emelie

Jätte söt blogg!

Allt bra med dig? :)



kika gärna in min blogg!

2012-04-28 @ 20:41:41
URL: http://www.eemelielarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious