Naturlig skönhet?

  2012-04-07 / 13:10:45 / Allmänt /
Vad hände med tiden då man skulle vara naturlig, inga "fejk bröst" "fejk läppar" och allt detta som nu är vanligt.
Jag är själv ganska mycket emot sådana ingrep, jag tycker man ska acceptera läget och vara nöjd med så man är.
Visst jag skulle kunna önska jag hade bröst, men nu är det så att jag inte fick större, men de kan ju fortfarande växa. Men alla dessa som ska förstora läpparna och hålla på. Asså jag tycker det är så himla onödigt, och så sjukt mainstream och inte als är speciellt. Men visst folk får göra som dom vill, detta var bara min åsikt.
dessutom kan dessa ingrepp vara farliga, eller?

så nu är frågan Naturlig skönhet eller stävan efter "perfektion"?


Maria

Hehehe, ska göra mina lips på tisdag,,, ;D

2012-04-08 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious