Vaken och bara tittar ut ur fönstret!

  2012-04-09 / 11:46:58 / Allmänt /
Vaken och bara tittar ut ur fönstret, så olycklig, det ragnar katter och hundar på utsidan och jag vill bara ut och skrika med egentligen vill jag bara stanna inne, sova lite i sängen med min käraste pojke.
Jag är nöjd och glad, super duper nöjd faktsikt, mamma och Magnus kom hem inatt och de hade köpt saker till mig, kanske kommer upp på bloggen senare idag om jag pallar, kanske kanske inte liksom.
Men i dag ska jag tvätta alla mina smutsiga kläder för jag måste börja packa för jag åker på onsdag. Härligt, då kommer jag befinna mig i huvudstaden. Där man ska shoppa, chilla och på möte med en viktgtig per, kommer bli så skönt att veta precis hur det ska bli med mera. SÅ imorgon ska jag skissa en jävla massa samt på tåget upp till Stockholm, har ju en resa på ungefär 5 timmar, skönt. Men då ska jag jobba lite tänkte jag, liten fin plan.
Nej nu ska jag snart tvätta kläder i tvättstugan, wish me luck och att man inte hittar några bajstrosor. Äckligt!

Min vän fick en son idag, gud vilken bäbis lycka!


pernilla "tuttis"

fin blogg! :D

2012-04-09 @ 15:51:52
URL: http://mammatuttis.blogg.se/
Anonym

sv: superkul att du är med ;))

tackar.



men har du läst reglerna nogran??? gör det igen isf, för dt är en grej du har missat att göra, för att kunna vara med :P

2012-04-09 @ 19:09:02
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious