carryme!

  2012-02-06 / 22:43:36 / Allmänt /
Gud va jag saknar dig mormor, det är sjukt att tänka på att senast man såg dig var året 1996.
Du var en så stor del av mitt liv även om jag var bara fyra år.
Du var alltid med mig på sjukhuset pga min hjärtsjukdom, du var själv allvarligt sjuk, du hade cancer.
Ingen visste hur illa det var med dig, du berättade alldrig.
Kommer ihåg dagen du blev hämtad i ambulans, jag var hemmma hos dig som vanligt, jag badade.
Så fick jag plötsligt näsblog, jag ville bara hem till min mamma, något som aldrig var tillfälle vanligt vis.
Visste jag att du var sjuk? Var det ett tecken på att du skulle lämna oss?
Mamma kom och hämtade mig, senare på kvällen kom dom och du hamnade på sjukhus.
Sista Julen tillsammans var julen 96. Du var så sjuk, man såg dig lida.
Bara några dagar senare dog du, du lämnade oss alla. Det är det värsta jag varit med om.
Du va det underbaraste människan på denna jord och du blev dragit bort från oss 49 år gammal.
Antar att Jesus/gud ville ha en perfekt ängel för de tog dig, du var en ängel i allas ögon.
Gud vad jag saknar dig mormor, jag älskar dig så himla mycket.
Hoppas du gillade min minnes tatuering för dig! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious