balen och så om typ 6 månader

  2012-01-10 / 22:47:59 / Allmänt /
Jag är faktiskt super stressad, eller jag tror jag är stressad.
Jag vet inte hur det är att stressa, men min tanke gång säger tydligen att jag stressar även om jag inte kännder det i kroppen atm! Det är ju bra iallafall.
Ah som alla vet så är det ju studentbal och så i juni, det som är jobbiga är ju att man åker till Napa 1 Juni och kommer hem typ lagom till balen och studenten och då ska man ju skaffa klänning och skor till balen och sen en klänning och så till studenten.
Och inte bara det, kan liksom inte ha vilken klänning som helst hellre, är sjuk kort och ah jag har ju en tatuering och en till kommer nu nästa vecka och då borde man ju ha en klänning som passar med dessa tatueringar med, as jobbigt. Fattar inte att jag verkligen skrivit detta på min blogg och värsta sjukt långa inlägg med.
Fick ju en baldejt i dag, värsta trevligt och så tycker jag.
Här är en bild sen förra årets bal som jag gick med en polare.
får bara se super fet ut, tur man inte är det :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious