dag 4,5,6

  2012-06-12 / 00:27:14 / Allmänt /
Har ju varit så mycket nu senaste dagarna.
dag 4:
En person du ser upp till
Jag ser upp till är min mormor, jag vet att hon är död och allt. Men det jag vet om henne är allt jag skulle vilja vara.
Hon gav så mycket till alla hon kände och det är precis så jag vill leva mitt liv också, hon gav allt. Hon var nöjd med allt hon hade, hon krävde aldrig något själv. Det är verkligen en människa jag ser upp till, hon är min förbild & min hjälte. <3
saknar dig mormor.

dag 5:
En bild på dig för 1 år sedan
oj oj, jag för typ 1 år sedan.

dag 6:
Bloggarna du läser
De bloggar jag läsar är ju då Jockiboi, Hanna W, Annica och Marcello, samt Kenza och Kissie. De kollar jag mest.
gillar dock att kolla alla bloggar jag kommer över eller så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious