litet sammandrag av Fredag och Lördagsmysen

  2012-03-31 / 16:00:20 / Allmänt /

Jonathan & Julian

Igår var jag, min pojkvän och mina kompisar Julian, Emilia och Jonathan och invigde grillningen för säsongen.
Grillade korv och drack lite öl och cider. Innan vi senare gick till krogen för att danca och träffa folk.
Riktigt trevlig Fredags kväll och natt.

Idag har jag och min kära mor varit i stan och sedan stor handlat tills jag är ensam hemma denna vecka som kommer. För min kära föräldrar åker på semester i morgon tidigt.
Så idag blir det tacos, och film denna kvällen. Hoppas på en trevlig Lördag med massa mys med pojkvän och föräldrar.


Louise - Fotoblogg

sv:Tack! :)

2012-03-31 @ 17:13:56
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious