nervös!

  2012-03-27 / 08:31:46 / Allmänt /
åhnej! nu är det redovisning som står på tur, väldigt jobbigt tycker jag.
asså skit, jag hade målat mina naglar jätte fint tills jag ska stoppa ner handen i väskan och skiten bara blev förstörd!


XTIO /Andreas Söderberg

känslan av förstörda naglar är som en kaffe fläck på en vit skjorta!! ;((



Sv, hehe det gör de alltid.

sovit gott? :)

2012-03-27 @ 09:37:10
URL: http://xtio.nu
Anonym

sv, hehe fucknooo

lika bra, släng upp en bild då. :)

skickar ett pm till dig ang bloggbygget. :)



hehej ag somna jätte snabbt. typ vid elva och gick till sängs vid halv 11 ^^ vad ska du mer hitta på idag då?

2012-03-27 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious