svar på frågestunden

  2012-03-29 / 22:00:25 / Allmänt /
Hur träffades du och din pojkvän?
Vi träffades på skolan för snart 3 år senn och vi har varit bra kompisar sen dess, för vi båda har haft andra.
Men så blev det oss då, super mysigt. En bra kille.
Vad är det bästa minnet med din pojkvän &Vad är det sämsta?
Bästa minne, typ alla. Nej men måste nog varit första kyssen, vi satt nere i parken i stan och det bara hände.
Sen dagen vi blev tillsammans är ju också en sådant bra minne.
Sämsta, hm jag tror inte det finns något ännu. Inte varit tillsammans så länge.
från Andreas http://xtio.nu/

kan inte du typ baka cupcakes någon dag och fota dom som tex en reklam film! :) testa fota något nytt, något du aldrig har testat förut?! :)
hehehe, ja det skulle jag la kunnat göra :-)
från Anonym

Har du några syskon?
Jag har 4 halvsyskon, på min pappas sida.
Vad gillar du att måla (förutom drömfångare och fjädrar vill säga)?
hahaha friida! :o jag gillar la inte måla annat, kanske lite "manga" eller så. typ min header bild typ.
Favoritstad?
hm det är svårt val, måste vara Varberg & Fredrikstad.
från Frida http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

vad gillar du för musik ?
Jag gillar ganska mycket olika, har typ ett favorit band och det är Nirvana.
från YemmsterX


Frida

Mycket jag inte visste! :D

2012-03-29 @ 23:48:21
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious