svar på frågestunden

  2012-03-06 / 15:53:49 / Allmänt /
Vilka bloggar följer du ?
Jag följer ingen så speciellt, men gillar att läsa olika bloggar. Men kan väll säga att jag följer Hanna Widerstedt mer om jag kan säga så.
vad skall en bra blogg innehålla ?
Det är olika, jag gillar att se massa bilder och inte för mycket text.
din favvo serie ?
Min favorit serie of all time är Weeds och Buffy The Vampire Slayer.
kollar du bb?
Klart man gör, har dock inte 24/7 men kollar så mycket det går, vill inte bli för beroende av det.
hur många unika har du ?
ah du bra fråga, kan nog ligga på runt 20 i genomsnitt.
från http://www.nattstad.se/oliviawikstrom

Vad gillar du mest med Big brother?
Det jag gillar mest med big brother är ju allt som händer i huset, att all kan gå åt helvette för man är för olika.
Sedan är det ju alla diskussioner
och oenigheter.
från http://saraklara.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious