blev ju fotograferad förra veckan

  2012-05-22 / 17:13:18 / Allmänt /
Förra veckan bliv ju jag fotad av min kära vän Jennie Lee, och tänkte lägga ut en liten bild dåva.

Jag hade ju världens underbaraste morgon idag, haha.
Hade glömt mina hemnycklar i mammas bil i går och det visade sig ju då att jag inte kunde låsa dörren idag.
Men jag kände ju lite på att inte låsa dörren så jag bestämde mig för att låsa och sen kliva ut genom balkongen och sedan ner från balkongen, men så fastnade jag på något vänster och fick be två byggare om hjälp.
Så idag har jag varit smidig och klivit ned från balkongen med hjälp av byggare. kul värre!
Såhär ser man ut idag!


har ju hållit på med att fixa scenen med musikare idag för mini mangel imorn. kanske skulle bli
scenarbetare/roddare


Anonym

fin blogg tjejen :)

2012-05-29 @ 16:53:33
URL: http://bytess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious